Victor

Filter
Van hoog naar laag sorteren

Producten 1-16 van 328

per pagina
  1. Victor A170 A
    Rating:
    0%
    Verkrijgbaar vanaf: € 62,95
    Incl. BTW
  2. Victor A230 AC
    Rating:
    0%
    Verkrijgbaar vanaf: € 79,95
    Incl. BTW
  3. Victor A311 Wit Blauw
    Rating:
    0%
    Verkrijgbaar vanaf: € 68,95
    Incl. BTW
  4. Victor A391 C
    Rating:
    0%
    Verkrijgbaar vanaf: € 89,95
    Incl. BTW
  5. Victor A610 III Wit Blauw
    Rating:
    0%
    Verkrijgbaar vanaf: € 99,95
    Incl. BTW
  6. Victor A610 III Wit Roze
    Rating:
    0%
    Verkrijgbaar vanaf: € 99,95
    Incl. BTW
  7. Victor A610 IV B Blauw
    Rating:
    0%
    Verkrijgbaar vanaf: € 101,15
    Incl. BTW
  8. Victor A610F JQ Royal Purple / Neon Virtual Pink
    Rating:
    0%
    Verkrijgbaar vanaf: € 78,95
    Incl. BTW
  9. Victor A610IVF AH Wit / Grijs
    Rating:
    0%
    Verkrijgbaar vanaf: € 101,15
    Incl. BTW
  10. Victor A780 D
    Rating:
    0%
    Verkrijgbaar vanaf: € 108,95
    Incl. BTW
Filter
Van hoog naar laag sorteren

Producten 1-16 van 328

per pagina

VICTOR Europe werd in 1968 opgericht in Taiwan. In 1978 werd VICTOR een Europees bedrijf door de distributie in Duitsland te starten. Een paar jaar later, in 1983, produceerde Victor dankzij veel innovatie het eerste badmintonracket van carbon en begon tevens de start van de verkoop van badmintonoutfits. In 1997 kocht VICTOR de merkrechten voor veel Europese landen, maar ook voor veel landen buiten Europa. De afgelopen 10 jaar is VICTOR enorm gegroeid door enkele samenwerkingsverbanden aan te gaan met bijvoorbeeld het Koreaanse Nationale Team, het Maleisische Nationale Team en Badminton Denemarken. Ze begonnen ook enkele topspelers in badminton te sponsoren, zoals Tai Tzu Ying en Anders Antonsen. Tegenwoordig is VICTOR Europe GMBH één van de grootste badmintonmerken op de markt met een fabriek in Nanjing die werkgelegenheid biedt aan meer dan 1200 medewerkers. Ze verkopen badmintonproducten in ongeveer 100 landen over de hele wereld. Hun filosofie bestaat uit drie sleutelwoorden; innovatie, betrouwbaarheid en duurzaamheid.

Innovatie is het eerste sleutelwoord voor VICTOR. Ze selecteren en gebruiken alleen de beste materialen voor hun producten die zijn geproduceerd volgens de hoogste kwaliteitsnormen. Rekening houden met de vraag van de markt en hun klanten is erg belangrijk evenals de kwaliteitscontroles. Alle hoogwaardige VICTOR-producten, zoals rackets, shuttles en schoenen, worden door professionele atleten getest om de beste speelbaarheid en kwaliteit te krijgen. Sociaal en ecologisch denken staan centraal tijdens het gehele productieproces. Ze volgen de Europese regels en wettelijke vereisten met betrekking tot de bescherming van het milieu. VICTOR is aangesloten bij het Business Social Compliance Initiative (BSCI), een gedragscode gebaseerd op internationale verdragen die de rechten van de werknemers beschermen. Ze werken alleen samen met bedrijven en leveranciers die op dezelfde manier werken. VICTOR is ook betrokken bij sociale projecten in Duitsland en Ghana. Hiermee probeert VICTOR een betrouwbaar imago te creëren. Als laatste is het voor VICTOR erg belangrijk om na te denken over duurzaamheid. Een van de nieuwste ideeën is om een aantal shirts te maken die gemaakt zijn van 100% gerecyclede PET-flessen. Ze steunen ook de milieuorganisatie (OEOO) door een deel van de verkoop van de shirts te schenken. VICTOR heeft ook een aantal manieren gevonden om hun printproducten en bedrijfsauto's duurzamer te maken.

VICTOR Europe verkoopt alles wat nodig is voor Badminton en Squash. Ze hebben een ISO 9001 gecertificeerde productie, wat bijdraagt aan de hoge kwaliteitseisen. De belangrijkste producten zijn hun rackets, kleding, schoenen, shuttles en tassen, maar het assortiment is veel groter.